Subject: FW: Palun minu nimele
From: "Melika Alliksoo" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Tue, 22 Apr 2025 11:36:54 +0300

From: Tuuli Tsahkna <[email-masked]>
Sent: Tuesday, April 22, 2025 11:27 AM
To: Melika Alliksoo <[email-masked]>
Subject: Palun minu nimele

Hei!

Palun minu nimele JIRAs ja Deltas, Deltas järjena 7.2-1/25/15075-6

Lüganuse valla üldplaneeringu heakskiitmine Maa- ja Ruumiameti poolt

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, April 17, 2025 11:37 AM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Cc: [email-masked] <mailto:[email-masked]> ;
<mailto:[email-masked]> [email-masked];
[email-masked] <mailto:[email-masked]> ;
[email-masked] <mailto:[email-masked]> ;
<mailto:[email-masked]> [email-masked];
[email-masked] <mailto:[email-masked]> ; [email-masked]
<mailto:[email-masked]> ;  <mailto:[email-masked]> [email-masked];
[email-masked] <mailto:[email-masked]> ; [email-masked]
<mailto:[email-masked]> ;  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]; [email-masked]
<mailto:[email-masked]> ; [email-masked]
<mailto:[email-masked]> ;  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]; [email-masked] <mailto:[email-masked]>
; [email-masked] <mailto:[email-masked]> ;  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]; [email-masked]
<mailto:[email-masked]> ; [email-masked]
<mailto:[email-masked]> ;  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]; [email-masked] <mailto:[email-masked]> ;
<mailto:[email-masked]> [email-masked]; [email-masked]
<mailto:[email-masked]> ; [email-masked]
<mailto:[email-masked]> ;
<mailto:[email-masked]> [email-masked];
[email-masked] <mailto:[email-masked]> ;
[email-masked] <mailto:[email-masked]> ;
<mailto:[email-masked]> [email-masked]; Marek Lind <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; Tuuli Tsahkna
<[email-masked] <mailto:[email-masked]>
>; [email-masked] <mailto:[email-masked]> ;
<mailto:[email-masked]> [email-masked]; [email-masked]
<mailto:[email-masked]> ; [email-masked]
<mailto:[email-masked]> ;  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]; [email-masked]
<mailto:[email-masked]> ; [email-masked]
<mailto:[email-masked]> ;  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]; [email-masked]
<mailto:[email-masked]> ; [email-masked]
<mailto:[email-masked]> ;  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]; [email-masked]
<mailto:[email-masked]> ; [email-masked]
<mailto:[email-masked]> ; [email-masked]
<mailto:[email-masked]>
Subject: Lüganuse valla üldplaneeringu heakskiitmine. Maa- ja Ruumiamet
17.04.2025 nr 12-1/25/1084-23

Tere!

Teile on saadetud Maa- ja Ruumiameti dokumendihaldussüsteemi kaudu
dokument "Lüganuse valla üldplaneeringu heakskiitmine", mis on
registreeritud 17.04.2025  numbriga 12-1/25/1084-23.

Kontaktinfo
Maa- ja Ruumiamet
Mustamäe tee 51, 10621 Tallinn
e-post [email-masked] <mailto:[email-masked]>
telefon 665 0600
www.maaruum.ee <http://www.maaruum.ee>